COD GALBEN: 27-02-2021 ora 17 Intre 17:10 si 20:00 se va semnala - intensificări ale vântului, cu rafale ce vor depăși, local, 55 - 65 km/h in Județul Tulcea; COD GALBEN: 27-02-2021 ora 17 Intre 17:00 si 20:00 se va semnala intensificări locale ale vântului cu viteze ce vor depăşi la rafală 55...60 kmh in Județul Dolj, Județul Mehedinţi; COD GALBEN: 27-02-2021 ora 17 Intre 17:00 si 20:00 se va semnala intensificări locale și temporare ale vântului cu rafale de peste 55...60 km/h in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Buzău;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

COMUNICAT DE PRESĂ

TEHNOLOGIE, INVESTIȚII STRĂINE

Dosarul de pensie, un calvar pentru aproape 150.000 de români și companiile la care au lucrat. EAD lansează serviciul E-adeverința care asigură digitalizarea arhivelor istorice

Soluția EAD centralizează toate datele necesare adeverințelor de pensie și transformă arhiva fizică într-una complet digitală

BUCUREȘTI, 23 FEBRUARIE 2021 EAD – Empresa de Arquivo de Documentação SA, una dintre cele mai mari companii portugheze din domeniul arhivării digitale, aduce pe piața din România serviciul E-adeverința, prin accesarea căruia companiile își pot digitaliza arhivele istorice în vederea emiterii rapide a adeverințelor de tip sporuri și venituri pentru dosarele de pensie.

În prezent, procedurile sunt extrem de complicate. Cărțile de muncă au trecut la formatul electronic din 2001, iar pentru perioada anterioară acestui an, angajatorii trebuie să emită adeverințe de muncă, în maximum 30 de zile de la primirea solicitărilor în acest sens. Potrivit estimărilor din piață, 3% dintre cei aproximativ cinci milioane de pensionari din România au solicitat adeverințe pentru recalcularea pensiilor din 2018 până în prezent. Asta înseamnă aproape 150.000 de cereri, concentrate în perioadele imediat următoare modificărilor legislației privind pensiile.

Companiile cu istorie mai veche de anii 2000, din industrii precum cea minieră, siderurgică, auto și nu numai, trebuie să își mobilizeze mai mulți angajați pentru a procesa un număr de maximum 10 cereri într-o lună. Există și arhive fizice vechi de 60 de ani, foarte greu de accesat, păstrate în condiții improprii, cu anumite documente degradate sau distruse complet. Nu de puține ori, termenul de 30 de zile se depășește, iar foștii angajați, în nume propriu sau ca grup, dau în judecată companiile pentru întârzieri semnificative în eliberarea adeverințelor. Pe lângă amenzi, firmele riscă și plata unor penalități pentru lunile de întârziere.

Unic pe piața din România, serviciul E-adeverință oferit de EAD simplifică procedurile și centralizează toate datele necesare, prin scanarea statelor de plată sau a fișelor de retribuție, extragerea informațiilor necesare din ele pentru fiecare angajat și generarea unei baze de date.

O companie din zona de producție ce a avut sporuri pentru condiții grele de muncă, cu câteva mii de angajați  în anii 85 – 90, probabil că primește între 60-120 de cereri de adeverințe anual. Aici venim noi în ajutor, prin serviciul E-adeverința. Companiile își vor simplifica toate procedurile, vor salva resurse importante de oameni și vor reduce costurile pe termen lung. Prin accesarea serviciului EAD, arhivele fizice se vor transforma în unele electronice, iar toate datele necesare eliberării adeverințelor pentru venituri vor putea fi accesate imediat”, explică Liviu Zamfir, Chief Operation Manager EAD Romania și unul dintre experții români în managementul arhivelor.

Prin accesarea serviciului E-adeverința, după procesarea arhivelor fizice, datele vor fi disponibile în platforma RWS (Read, Write & Share), iar adeverințele de tip sporuri și venituri se vor genera cu un singur click. E-adeverința este un serviciu similar cu cele oferite de EAD în Portugalia de mai bine de 10 ani.

„Cuvântul ,digitalizare’ este folosit tot mai des în România. Know-how-ul și experiența noastră din Portugalia, unde avem un portofoliu de peste 2000 de clienți activi, ne ajută foarte mult. Am dezvoltat propriul software de management al documentelor și l-am adaptat la cele mai diverse industrii din piață. Am dezvoltat în permanență procedurile și aplicațiile și le-am dus la un nivel de top. Datorită acestor plusuri, atunci când abordăm companiile românești cu același profil cu al clienților din Portugalia, putem demara rapid și eficient procedurile pentru că suntem la curent cu specificul celor mai multe industrii”, spune Bruno Amaro, CEO EAD Romania.

EAD va începe să implementeze serviciul E-Adeverința pentru o companie care activează în domeniul alimentației publice și care a  avut o medie de peste 2000 de angajați anual pe parcursul celor 50 de ani de funcționare. Proiectul se va derula pe parcusul a 7 luni și presupune scanarea a peste 200.000 de fluturași de salariu și extragerea a peste 5 milioane de indecși.

Despre EAD

Înființată în anul 1993, compania este prezentă în Portugalia, Insulele Azore, Madeira și în România, are peste 250 de angajați și o cifră de afaceri care depășește 11 milioane de euro. EAD oferă servicii Business Process Outsourcing (BPO) de scanare și optimizare a proceselor bazate pe documente (fluxuri de lucru digitale), dar și soluții de tip virtual mail-room, precum și cloud storage. EAD RO aduce pe piața din România o aplicație proprie de management al documentelor (DMS), denumită Read, Write & Share (RWS) disponibilă în formă SaaS (Software as a Service), care poate fi adaptată la nevoile fiecărei organizații.

CONTACTE MEDIA

Silviu Vișan, PR Manager, Confident Communications, e-mail: silviu@confidentpr.com, mobil: +40 723 024 177

***************************

PRESS RELEASE

TECHNOLOGY, FOREIGN INVESTMENTS

The pension file, a nightmare for almost 150,000 Romanians and the companies they worked for. EAD launches the E-Adeverinta service that ensures the digitization of historical archives

The EAD solution centralizes all the data needed for pension certificates and transforms the physical archive into a digital one

BUCHAREST, FEBRUARY 23, 2021 EAD - Empresa de Arquivo de Documentação SA, one of the largest Portuguese companies in the field of digital archiving, brings to the Romanian market the E-Adeverinta service, by accessing which companies can digitize their historical archives to quickly issue allowances such as bonuses and income for pension files.

Currently, the procedures are extremely complicated. The workbooks have been converted to electronic format since 2001, and for the period before this year, employers must issue work certificates, within a maximum of 30 days of receiving requests to do so. According to market estimates, 3% of the approximately five million retirees in Romania have applied for certificates for recalculating pensions from 2018 to date. This means almost 150,000 applications, concentrated in the periods immediately following the amendments to the pension legislation.

Companies with a history older than the 2000s, in industries such as mining, steel, automotive and more, must mobilize more employees to process a maximum of 10 applications in a month. There are also 60-year-old physical archives, very difficult to access, kept in improper conditions, with certain documents degraded or destroyed. Not infrequently, the 30-day deadline is exceeded, and former employees, in their name or as a group, sue companies for significant delays in issuing certificates. In addition to fines, companies risk paying penalties for months of delay.

Unique on the Romanian market, the E-Adeverinta service offered by EAD simplifies procedures and centralizes all necessary data, by scanning payroll or payroll, extracting the necessary information from them for each employee and generating a database.

"A company in the production area that had bonuses for hard working conditions, with several thousand employees in the years '85 - '90, probably receives between 60-120 applications for certificates annually. Here we come to the rescue, through the E-Adeverinta service. Companies will simplify all procedures, save significant human resources and reduce long-term costs. By accessing the EAD service, the physical archives will be transformed into electronic ones, and all the data necessary for issuing income certificates can be accessed immediately ", explains Liviu Zamfir, Chief Operation Manager of EAD Romania and one of the Romanian experts in archive management.

By accessing the E-Adeverinta service, after processing the physical archives, the data will be available in the RWS platform (Read, Write & Share), and the bonuses and income type certificates will be generated with a single click. E-Adeverinta is a service similar to those offered by EAD in Portugal for more than 10 years.

"The word ,digitization’ is used more and more often in Romania. Our know-how and experience in Portugal, where we have a portfolio of over 2000 active clients, helps us a lot. We have developed our own document management software and adapted it to the most diverse industries on the market. We have constantly developed procedures and applications and taken them to the top level. Due to these advantages, when we approach Romanian companies with the same profile as our clients in Portugal, we can start procedures quickly and efficiently because we are aware of the specifics of most industries ", says Bruno Amaro, CEO of EAD Romania.

EAD will start implementing the E-Adeverinta service for a company operating in the field of public catering and which had an average of over 2000 employees annually during the 50 years of operation. The project will run for 7 months and involves scanning over 200,000 pay slips and extracting over 5 million indexes.

About EAD

Founded in 1993, the company is present in Portugal, the Azores, Madeira, and Romania, has over 250 employees and a turnover exceeding 11 million euros. EAD offers Business Process Outsourcing (BPO) services for scanning and optimizing document-based processes (digital workflows), as well as virtual mail-room solutions, as well as cloud storage. EAD RO brings to the Romanian market its own document management application (DMS), called Read, Write & Share (RWS) available in SaaS (Software as a Service) form, which can be adapted to the needs of each organization.

MEDIA CONTACTS

Silviu Vișan, PR Manager, Confident Communications, e-mail: silviu@confidentpr.com, mobile: +40 723 024 177

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.