COD GALBEN: 07-08-2020 ora 10 Intre 07 și 08 august;Fenomene vizate se va semnala 07 și 08 august in 07 și 08 august; COD GALBEN: 07-08-2020 ora 18 Intre 18:00 si 19:00 se va semnala averse ce vor cumula 20-25 l/mp, intensificări de scurtă durată ale vântului, in Județul Dolj, Județul Mehedinţi;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

Prezentarea generala a afacerii

Un service de reparatii pentru telefoane mobile ajuta consumatorii sa economiseasca bani reparandu-si telefoanele defecte in loc sa achizitioneze altele noi. Cele mai comune operatii intr-un service GSM sunt reparatiile sau inlocuirea ecranelor, inlocuirea bateriei, reparatiile butoanelor si a mufei pentru casti, reparatiile camerei foto, si daca te gandesti serios sa pornesti o astfel de afacere, probabil o sa dai de o multime de alte probleme ale telefoanelor cand vei incepe activitatea.

Unele service-uri GSM au o locatie fizica unde clientii pot sa isi aduca telefoanele defecte, in timp ce afacerile mai mici sau la inceput de drum pot opta pentru un service mobil pentru a economisi capital, oferind de asemenea clientului convenienta ridicarii si livrarii la domiciliu.

 

Care este piata tinta pentru un service GSM?

Din cauza ca noile modele de smartphone sunt tot mai performante, ele au preturi tot mai ridicate, ceea ce face sa fie costisitor sa le inlocuiesti. Astfel, majoritatea clientilor unui service de reparatii telefoane mobile vor fi detinatorii de smartphone. Tinerii, oamenii cu o educatie superioara si cei care au venituri peste medie sunt  de regula posesori de smartphone-uri - desi merita mentionat ca numarul posesorilor de smartphone-uri cu varsta de 50 de ani sau mai mult a crescut substantial din 2015 pana in 2020.

Simplificand, se poate spuneca piata tinta pentru o afacerea de reparatii pentru telefoane mobile sunt posesorii de smartphone-uri defecte care sunt noi sau costisitoare, si pentru care este mai rentabila repararea, nu inlocuirea.

Posibilitati de extindere ale afacerii

Un numar mare de service-uri GSM incep sa ofere si servicii aditionale, precum vanzare de telefoane noi sau second hand, accesorii pentru ele, dar si reparatii pentru laptopuri si calculatoare, fiind vorba de tehnologii foarte asemanatoare.

 

Aptitudini, experienta si educatia necesara pentru a conduce o afacere de reparatii pentru telefoane

Planuirea, deschiderea si conducerea unei afaceri de reparatii pentru telefoane mobile necesita abilitati precise. Nu ai nevoie de o diploma in afaceri, insa urmatoarele aptitudini sunt de (mare) ajutor:

 

Experienta in reparatii pentru telefoane mobile: Aceasta este probabil cea mai importanta abilitate in aceasta afacere. Abilitatea de a descoperi problemele, de a inlocui piesele defecte, de a repara o varietate de modele si marci de telefoane, avand in vedere ca clientii se vor astepta la un depanator priceput si inteligent. Unele persoane obtin aceste abilitati prin experienta si prin invatare pe cont propriu, dar exista de asemenea o multime de cursuri (si online si in persoana) care ofera o educatie formala in domeniul reparatiilor de telefoane mobile.

Abilitati de comunicare cu clientii: O relatie buna cu clientii este cheia conducerii unei afaceri. Clientii vor veni la tine stresati si suparati intraband daca pot sa isi recupereze informatiile de pe telefon. In unele cazuri , va trebui sa fi sincer cu ei si sa le spui ca informatiile sunt pierdute sau ca telefonul lor are nevoie de reparatii costisitoare. Sa fi capabil sa te descurci cu emotiile clientilor si sa le oferi servicii bune te poate ajuta sa construiesti si sa sustii o afacere de reparatii.

Abilitati pentru afaceri: Unele abilitati pentru afaceri sunt necesare pentru a incepe si a administra un service GSM. Este important sa fi capabil sa hotarasti preturile potrivite, sa administrezi inventarul pieselor, sa faci reclama afacerii, precum si multe altele.

Interesul fata de industria tehnologiei: Tehnologia telefoanelor mobile evolueaza rapid, iar un depanator de succes va trebui sa fie mereu la curent cu noua tehnologie pentru a repara noile modele atunci cand este nevoie. Cu cat are mai multe stiinte in domeniul tehnologiei, cu atat depanatorul va fi capabil sa ofere servicii si sfaturi de calitate clientilor.

Inca caz ca te decizi sa pornesti un service de reparatii telefoane, e indicat sa pui pe hartie un plan de afaceri cat mai detaliat inainte sa scoti banii din buzunar pentru demararea afacerii.

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.