COD GALBEN: 08-07-2020 Intre 00:00 si 06:00 se va semnala - intensificări locale ale vântului cu rafale de 55 - 60 km/h in Județul Tulcea; COD GALBEN: 07-07-2020 ora 22 Intre 22:00 si 04:00 se va semnala intensificări locale ale vântului cu viteze de 55..60 km/h, izolat 70 km/h in Județul Botoşani, Județul Galaţi, Județul Iaşi, Județul Vaslui;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

Odată cu creșterea mobilității populației, a crescut și nevoia de locuințe, spații comerciale sau clădiri de birouri.

Cei care se ocupă, însă de diverse proiecte imobiliare sau sunt proprietari de imobile pe care doresc să le vândă sau să le închirieze trebuie să ştie care sunt documentele de care au nevoie pentru a respecta legea.

De exemplu, certificatele de performanță energetică, care sunt documente cu rol tehnic informativ, sunt extrem de importante, întrucât oferă informații despre eficiența energetică a clădirii.

Dacă aveți nevoie de un certificat energetic ieftin în București sau județul Ilfov puteți accesa site-ul CertificatulMeu.ro aparținând companiei Reflex Architecture SRL.

Îl veți primi în maxim 24 de ore de la momentul în care specialiștii companiei au primit toate actele imobilului necesare efectuării calculului și au vizitat clădirea pentru preluarea informațiilor suplimentare despre aceasta.

Care sunt datele necesare pentru obţinerea certificatelor energetice?

Proprietarii de imobile care au nevoie de un certificat energetic trebuie să ştie ca primul pas pe care trebuie să îl facă este acela de a realiza copii după câteva acte ale apartamentului sau clădirii, pe care să le predea apoi auditorilor energetici atestaţi.

Este vorba despre acte pe care în mod normal orice solicitant ar trebui să le aibă pentru proprietatea sa (de exemplu pentru apartamente este necesară copie după o schiță de la cadastru sau releveul apartamentului).

Așa arată un model de certificat energetic.

Din documentele clădirii experții extrag o parte din datele necesare calculelor de specialitate, pentru ca mai apoi să se deplaseze la faţa locului. La imobil ei vor obține alte informații, care completează setul de date extrase din documentele clădirii.

Valabilitatea unui certificat de performanță energetică

În ceea ce priveşte termenul de valabilitate al certificatelor energetice, acesta este de 10 ani. Cu toate acestea, proprietarii de imobile au libertatea de a solicita o reevaluare a clădirilor pe care le deţin atunci când le aduc îmbunătăţiri majore care i-ar schimba eficiența energetică.

De exemplu, nu este exclus ca un imobil care iniţial a fost evaluat ca făcând parte din categoria G (cea mai slabă clasa energetică) să fie ulterior încadrat într-o clasa mult mai bună, pe baza îmbunătăţirilor care i-au fost aduse în timp.

Astfel proprietarii pot spori valoarea clădirilor pe care le deţin, mai ales dacă vor să le închirieze ori să le vândă.

Pentru ce tipuri de clădiri sunt necesare certificatele energetice?

Certificatul energetic este obligatoriu pentru majoritatea tipurilor de imobile care se vând, se închiriază sau se recepționează, la renovarea majoră, precum și pentru imobilele vizitate frecvent de public: case, apartamente, hoteluri, restaurante, pensiuni, spitale, dar şi alte tipuri de instituţii publice în care se desfăşoară activităţi cu publicul larg.

În acelaşi timp, există însă şi câteva excepţii de la regulă, în sensul în care certificatele energetice nu sunt necesare pentru lăcaşurile de cult, aşa cum sunt bisericile şi nici pentru imobilele care au o valoare istorică însemnată ori pentru clădirile utilizate temporar (cel mult 2 ani) etc.

 Luând în considerare toate cele menţionate anterior, proprietarii de imobile pot obţine mult mai uşor și mai rapid certificatele energetice dacă știu ce au de făcut și respectă câțiva pași simpli.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.