Click pe fotografie pentru a o mari
Descriere: Vanzarile cu amanuntul prin marile magazine au crescut de la 10%, in 2000, la 29%, in 2005, in detrimentul magazinelor de cartier. Cei mai importanti jucatori pe piata de retail au fost in 2005: Metro (23 magazine), Billa (20), Cora (2), Mega Image (18), Selgros (10), XXL (5), Penny Market (16), Profi (24), Carrefour (7), La Fourmi (11), Artima (16), Kaufland (9).
ID fotografie: 2267008
Autor: ROMPRES
Credit:
Redactor: DANIEL VLADUTU
Locatie: -
Dimensiune: 2782 x 3739 px
Realizat: 2008-03-02
Introdus: 2008-03-02 21:54:24
 Eveniment
 Autor
 Data
Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.